Τετάρτη 13 Ιουνίου 2007

ΤΙ ΝΒΑ ΚΑΙ ΛΑΜΑΚΙΕΣ…

Σήμερα είδα τον τρίτο τελικό του NBA ανάμεσα στους San Antonio Spurs και στους Cleveland Cavaliers. Πως παίζουν έτσι, ρεεεεε. Μας δουλεύουν; Τι άχρηστοι είναι αυτοί. Και ο Ρεμπρόν Τζείμς διάδοχος του Τζόρνταν; Μην χέσω. Δηλαδή ήμαρτον. Τόσο χάλια παιχνίδι έχω να δω πάρα πολύ καιρό. Έχω την εντύπωση πως άδικα γίνεται τόσος ντόρος για το NBA.

Μετά τον άθλιο αυτόν αγώνα είχε τον τρίτο τελικό του Ελληνικού πρωταθλήματος. Ένα από τα καλυτέρα ματς φέτος. Δηλαδή πείτε μου αν συγκρίνετε αυτός ο Ολυμπιακός και αυτός ο Παναθηναϊκός με αυτές τις ομάδες του κώλου του ΝΒΑ. Αν οι Αμερικανοί έβλεπαν αυτό το ματς θα μετακομίζανε στην Ελλάδα για να βλέπουμε το Ελληνικό μπάσκετ ή τουλάχιστον τους τελικούς.

Παιδιά το επίπεδο των Ευρωπαϊκών ομάδων έχει ανέβει υπερβολικά ενώ των αμερικανικών έχει πέσει. Τι και αν μαζεύουν τους “καλύτερους” παίχτες του κόσμου. Εγώ κοιτάζοντας το συγκεκριμένο ματς, ήθελα να κλείσω την τηλεόραση και άλλαζα συνέχεια κανάλι. Αντίθετα στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό ήμουν κολλημένος εκεί όλη την διάρκεια και επικροτούσα και τις δυο ομάδες. Τρομερό ματς και συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες που μας προσφέρουν τέτοιο θέαμα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

O panathinaikos edeikse oti einai o kiriarxos kai kerdizei akoma kai me skata gameplay.

PAME GIA TO TRIPLEEEEEEEEE

OLA PRASINAAAAAAAAA