Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2007

Fargo (1996)

Βαθμολογία 8,2 στο IMDB που την κατατάσσει στην 110 θέση των καλυτέρων ταινιών όλων των εποχών. Υποψήφιο για 7 Οσκαρ από τα οποία κέρδισε 2. Ακόμα 52 νίκες και 30 υποψηφιότητες σε άλλα βραβεία. Πάρα πολύ καλές κριτικές

Όλα αυτά και μονό σε κάνουν να θες να δεις αυτήν την ταινία, και μόλις τελικά την βρίσκεις είσαι ενθουσιασμένος επειδή θα περάσεις την ώρα σου βλέποντας επιτελούς μια καλή ταινιούλα. Δυστυχώς για εμένα η ταινία ήταν πλήρης απογοήτευση. Δεν είχε καθόλου ενδιαφέρον, ήταν υπερβολική αργή, δεν γέλασα δεν έκλαψα, δεν τρόμαξα, δεν τίποτα, μου έφερνε νύστα και κοιτούσα κάθε πέντε λεπτά πότε τελειώνει. Με λίγα λόγια ΠΑΤΑΤΑ. Μακάρι να μην έπεφτε ποτέ στα χέρια μου.

Πραγματικά θέλω να καταγγείλω αυτήν την συνωμοσία που υπάρχει σε κάποιες ταινίες και όλοι τις βρίσκουν θεϊκές ενώ είναι πατάτες.

PLEASE ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.
PLEASE ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ ΜΗΝ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ.

ΥΣ. Για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, οι ερμηνείες δεν ήταν χάλια αλλά οι συγκεκριμένοι ηθοποιοί έχουν παίξει και καλυτέρα. Η βαθμολογία που βάζω είναι τόσο υψηλή λόγω των ηθοποιών.

Βαθμολογία: 45%

6 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ωραια ταινια...Που την θυμηθηκες;;;

George Kambadais είπε...

Oxi re fileeeee i tainia einai poly kali, emena mou arese!!!

avakas είπε...

κοίτα, αφού περίμενες τόσα πολλά λογικό ειναι να απογοητεύτικες...αλλα ηταν αρκετά καλη ρε...όχι και κάτω απο τη βάση...

Myniak είπε...

Kατω απο την βαση. Ετσι πρεπει. ΠΑΤΑΤΑ.

G.T. είπε...

Δεν την έχω δει ακόμα και μου δινεις λόγο να το τηρήσω αυτό το γεγονός...

greek tv είπε...

zzzzzzzzzz....

πως μπορεί να περιγράψει κανείς μία ταινία με ένα γράμμα!